ОПЛАТА
1. Оплата на рахунок ФОП
Мінімальне замовлення 160 грн! Відправка Новою поштою та Укрпоштою.
Після замовлення Ви отримаєте смс або повідомлення в Viber з реквізитами. Частіше за все при оплаті до 16:00 відправка в той самий день з понеділка по п'ятницю.
Увага! Товар заброньований за Вами до 48 годин, якщо оплата не надходить протягом цього часу - замовлення автоматично скасовується.
2. Оплата банківською картою онлайн
Мінімальне замовлення 160 грн! Відправка Новою поштою та Укрпоштою.
Онлайн – оплата банківською картою через LiqPay. Кошти надходять одразу. Ми надсилаємо номер ттн в смс або Viber та передаємо замовлення на склад для пакування та відправки.
3. Накладний платіж на Новій пошті
Мінімальне замовлення 160 грн!
За переказ коштів Нова пошта рахує 20 грн + 2% від суми замовлення. Ми надсилаємо номер ттн в смс або Viber та передаємо замовлення на склад для пакування та відправки.
ДОСТАВКА
1.Нова пошта:
Є накладний платіж, відправка з понеділка по п'ятницю, замовлення оформлені до 16:00 відправляються цього ж дня, замовлення, оформлені після 16:00, будуть відправлені на наступний робочий день, безкоштовна доставка від 2000 грн. При замовленні до 2000 грн. доставка оплачується згідно з тарифами перевізника, упакування за наш рахунок.
Зверніть увагу! Термін зберігання посилки поштою - 5 робочих днів (після закінчення терміну зберігання замовлення відправляється назад, без попередження).
По місту Хмельницький безкоштовна доставка при замовленні від 1500 грн.
2. Укрпошта:
Відправлення в будні дні, замовлення оформлені до 15:00 відправляються цього ж дня, замовлення, оформлені після 15:00 будуть відправлені на наступний робочий день, безкоштовна доставка від 2000 грн, при замовленні до 2000 грн. доставка оплачується згідно тарифів перевізника, пакування за наш рахунок. Накладного платежу немає!
По місту Хмельницький безкоштовна доставка при замовленні від 1500 грн.
Зверніть увагу! Термін зберігання посилки на пошті - 14 робочих днів (за закінчення терміну посилка відправляється назад згідно правил Укрпошти).
Будь ласка, перевіряйте свої посилки при отриманні у поштовому відділенні, у разі порушення цілісності відправлення або відсутності продукту складайте відповідний акт.
Усі претензії щодо пошкоджених у процесі транспортування товарів ми приймаємо лише за наявності такого акту.